Marie est une personne très gentille .apaisante et très agréable à écouter .
je recommande MARIE .
je suis désolée pour le mauvais temps qu il y a eu à saint malo .météo très capricieuse en bretagne
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Marie est une personne très gentille .apaisante et très agréable à écouter . je recommande MARIE . je suis désolée pour le mauvais temps qu il y a eu à saint malo .météo très capricieuse en bretagne