Tout s'est très bien passé avec Jean Luc. C'est un gentil voyageur très discret et tout à fait respectueux de l'espace laissé à sa disposition. Ne pas hésiter à le recevoir.
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Tout s'est très bien passé avec Jean Luc. C'est un gentil voyageur très discret et tout à fait respectueux de l'espace laissé à sa disposition. Ne pas hésiter à le recevoir.