Jules est un jeune homme très respectueux et calme. Je le recommande vivement. C'était un grand plaisir de l'accueillir dans ma petite famille. Il est la bienvenue si il revient dans la région. Bonne continuation. Et j'espère à bientôt.
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Jules est un jeune homme très respectueux et calme. Je le recommande vivement. C'était un grand plaisir de l'accueillir dans ma petite famille. Il est la bienvenue si il revient dans la région. Bonne continuation. Et j'espère à bientôt.