Nadé est une personne très agréable et sérieuse Nous avons eu l'occasion de discuter c'était très sympa. A laissé la chambre dans un état impeccable ainsi que la salle d'eau et la cuisine communes. Je recommande Nadé.
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Nadé est une personne très agréable et sérieuse Nous avons eu l'occasion de discuter c'était très sympa. A laissé la chambre dans un état impeccable ainsi que la salle d'eau et la cuisine communes. Je recommande Nadé.