Gabriel est resté presque 3 mois à la maison et tout s'est très bien passé. C'est une personne très calme et discrète. Les lieux sont restés en parfait état !
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Gabriel est resté presque 3 mois à la maison et tout s'est très bien passé. C'est une personne très calme et discrète. Les lieux sont restés en parfait état !