Saïd est une personne attachante et sympathique. Désolé Saïd de ne pas pouvoir te satisfaire pour un hébergement dans la durée qui ,n'est pas dans mon optique .Personne qui m'a semblée de confiance,je recommande.
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
Saïd est une personne attachante et sympathique. Désolé Saïd de ne pas pouvoir te satisfaire pour un hébergement dans la durée qui ,n'est pas dans mon optique .Personne qui m'a semblée de confiance,je recommande.