J’ai eu le plaisir d’accueillir Manon chez moi, et tout s’est parfaitement bien passé. Très respectueuse des lieux, sympathique. Je la recommande vivement à toute personne qui aurait l’opportunité de l’accueillir !”
Zaloguj się na swoje konto
lub
Proszę podać adres e-mail
Ten adres e-mail nie jest zarejestrowany w Roomlala. Czy masz inny adres e-mail?
Proszę podać hasło
Podane hasło jest nieprawidłowe dla tego adresu e-mail
J’ai eu le plaisir d’accueillir Manon chez moi, et tout s’est parfaitement bien passé. Très respectueuse des lieux, sympathique. Je la recommande vivement à toute personne qui aurait l’opportunité de l’accueillir !”